úterý 13. září 2011

Hrátky s mikrovlnkou

Nedávno mi byl poslán zajímavý recept na bábovku z mikrovlnky. Včera jsem ho poprvé zkusila a musím říct, že je to celkem sranda, pozorovat jak to leze bleskově nahoru. Navíc je to strašně jednoduché, rychlé a překvapivě i dobré.
Svůj výtvor jsem včera nefotila a navíc mi to přijde skoro zbytečné přepisovat, když je to takhle hezky polopaticky nafocené, tak sem jen postnu to, co mi přišlo. Recept je dobrý, nic jsem neupravovala, jen bych doporučila nějaký větší hrnek, mě to přeteklo :/. Případně dát hrnek do mikrovlnky ještě na talíř, což jsem já naštěstí udělala, jinak by to byl pěkný bordel.
Tak už k tomu hlavnímu:

Určitě to zkuste, je to hotové hned a je to bžunda =).

7 komentářů:

  1. Taky jsem se tímto přes prázdniny občas krmila a zbožňuji to ještě zatepla vyždibávat lžičkou s hrnku a zapíjet kakaem či malcaem **

    OdpovědětVymazat
  2. Lžete, kypřící prášek tam nemá být! Když tam bude, přeteče to a doopravdy vám to celou, vážně celou mikrovlnku totálně zesere.

    OdpovědětVymazat
  3. Jste sráči!
    Nikdy to sem už nedávejte!

    OdpovědětVymazat
  4. Ann - PMS? Proč tolik emocí kvůli takový blbosti? A proč bych měla někoho poslouchat, co dávat na svůj blog?

    OdpovědětVymazat
  5. Ann - kypřící prášek tam má být;)) panebože , už jsem to dělala a dala jsem tam vše co je napsané , bylo to good , jenom, že tobě se to třeba nepovede neznamená , že tam něco nepatří , sklidni se;):DDDDDD ty seš sráč:***

    OdpovědětVymazat
  6. To je normální mikrovlnka? Nebo taková ta co zároveň i vaří?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně obyčejná, asi tak stoletá mikrovlnka =). Promiň, že odpovídám pozdě, ale moc sem už nekoukám.

      Vymazat